Szülés után vissza a munkába! Semmi sem olyan már, mint régen!
2017. július 15. írta: FEMILLA

Szülés után vissza a munkába! Semmi sem olyan már, mint régen!

Vissza kellett mennem dolgozni, mert különben felvettek volna mást a helyemre! A munka és a pénz is kellett, viszont azóta totális káosz lett az életem, azt sem tudom, hol áll a fejem!

kvinna_sover_vis_skrivbord_colourbox1035283.jpg

Megszólalt egy nap a telefonom, a munkahelyemről hívtak a HR-től! Közölték velem, hogy vissza kell mennem dolgozni, mivel a megnövekedett munka miatt nagy szükség van az emberre! Azt is megjegyezték, hogyha én nem vállalom el, akkor sajnos muszáj felvenni valakit a helyemre! Az első sokk után, kaptam pár napot átgondolni a döntésemet és válaszolni! Nem volt túl sok lehetőségem, így igent mondtam! 1 hónapot kaptam a kezdésig, hogy elintézzem a dolgaimat! Azóta totális káosz az életem!

Feladatok, amiket meg kell tenned, mielőtt visszatérsz dolgozni a baba után! 

A hirtelen jött döntés után, azt sem tudtam hogyan kezdjek neki a dolgoknak! Kisebb pánikot kaptam, amikor leültünk a férjemmel összeírni a feladatokat, hogy miket is kell elvégezni ahhoz, hogy én újra munkába állhassak! Bő 1 hónapom volt arra, hogy a bent maradt és felhalmozódott szabadságaimat felhasználva mindent elintézzek, és visszatérjek a munkába!  Egy rövid listába összeszedtük a következőket:

1. Hová tegyem, kire bízzam a gyereket?

A bölcsődét nagy körültekintéssel szokták normál esetben kiválasztani! Az anyukák körül néznek az interneten, megkérdeznek más anyukákat a játszótéren, a szomszédokat, a háziorvost, az égvilágon mindenkit, akitől használható információt kaphatnak. Majd a rengeteg információ begyűjtése után - és anyagi lehetőségeiket mérlegelve -, döntenek! Illetve, ott van még a Nagyi lehetősége és a bébiszitter, vagy különböző gyereknapközik! 

Lássuk, hogy az én esetemben mi jöhetett szóba: 

Mivel a Nagyi messze lakott és még nem nyugdíjas, ezért ő is dolgozik, így kizárt, hogy bevállalta volna a gyereket. És csak 1 Nagyink van. Így nagy gyorsasággal, és semmi kérdezgetéssel, illetve körültekintő informálódással felhívtam először a körzeti bölcsit, ahová tartozunk! Nem volt meglepő számomra, hogy nem volt hely! Így elkezdtem felhívni az összes többi bölcsit, mire találtam egyet! A gyors beiratkozást egy viszonylag hosszú beszoktatás követte! 3 hét! Sírtunk mind a ketten! Pedig aranyos és segítőszándékú volt mindenki, csak nagy volt még kettőnk közt a kötődés! De lassan megszoktuk ezt a helyzetet is!

2. Feladatlistát kell írnom!

Munkába állás után két műszakban fogok dolgozni, a munkahelyemen, illetve otthon! Ezért, egy jól összeszedett feladatlistát készítettem, összeírtam, hogy milyen feladataim lesznek itt, és ott. Az elején előfordulhat, hogy nem tudok majd minden tételt kipipálni, de az idő múlásával - remélem, hogy - megszerzem azt a rutint, amivel problémamentesen oldom majd meg a feladataimat! „B” terv is kell arra az esetre, ha megbetegszik a gyermek, vagy a férj, vagy én!

3. Feladatmegosztást készítettünk a párommal!

Az apukának jobban ki kell vennie a részét az otthoni teendőkből, miután visszamegyek dolgozni. Így leültünk és sorra vettük, hogy kinek milyen teendői lesznek! Fel- és megosztottuk a feladatokat! Amikor beindul a két műszak, már nemigen marad idő a higgadt tervezésre!

4. Update-elni kell a tudásomat! Képezni magamat!

Mivel még van bő egy hónapom addig, amíg visszatérek a munka világába, ezért muszáj kicsit frissíteni a már meglévő tudásomat, mert alig emlékszem szinte valamire a gyerekdalocskákon kívül, és jó lenne tanulni is valami újat! Versenyképessé kell tennem magamat, mert mi lesz, ha visszavesznek és azt mondják, hogy az évek alatt annyira kijöttem a szakmából, és úgy elhaladt mellettem a technika, az IT technológia, hogy amit én tudok, és amit az én képességeim nyújtanak, az már oda kevés! Remek gyorstalpaló tanfolyamok vannak manapság idegen nyelvből és informatikából is!

5. Jól kell kinéznem, fittnek és fessnek, akár régen a szülés előtt!

Nem kérdés, hogy a munkahelyemen azt az embert, humán erőforrást várják vissza, aki elment a szülés előtt! Legkevésbé sem egy lestrapált, agyon nyúzott anyukát. Azt is tudatosítanom kell velük, hogy nekem van kire hagyni a gyerekemet, és igenis nem vagyok kevesebb - sőt néhány területen, például a felelősségtudat, a szervezés terén akár még több is -, mint egy gyermektelen személy! 

Igaz, jelenleg nem így érzem! Szörnyen nézek ki! Fáradt vagyok és kialvatlan! Pedig egy magabiztos, határozott, és jó megjelenésű, csinos nőt várnak vissza! A baba érkezése jelentősen megviselte, és megváltoztatta a testemet, és az alakomat is! Kozmetika, fodrász, szépségápolás, alakformálás, ezekre mind szükségem lesz!

A szülés utáni rajtam maradt kilókat is le kellene adnom valahogy! De nincs sok szabad időm mozogni, és a koplalás sem megy! Viszont pont erre fejlesztettek ki egy olyan modern, alakformálási csúcstechnológiát,  a zsírfagyasztást, mely a vastagabb zsírrétegek biztonságos, eredményes és látványos módszerrel történő zsírbontását teszi lehetővé! 

Ez a 3 kezelés kombinációjából álló technológia, melyet Magyarországon egyedül Bárányos Zsuzsa, a 25 éves szakmai tapasztalatával és kitűnő képzettségével végez, jelenleg a leghatékonyabb módszer a zsírréteg eltávolítására ott, ahol valójában a testnek tényleg szüksége is van rá! A zsírfagyasztás már az első kezelés után, mely 2,5-3 órát vesz igénybe, 20%-kal csökkenti a kezelt terület zsírvastagságát, néhány szabály betartásával! Így a kezelést követően, mire hetek-hónapok múlva menned kell vissza a munkába, vagy az állásinterjúkra, egy hihetetlenül csinos, kiegyensúlyozott és önbizalommal teli nővé válsz! 

Nekem fontos, hogy ugyanaz a nő nézzen vissza a tükörből, aki voltam a baba megszületése előtt, és a munkahelyemen minden kollégám azon csodálkozzon, hogy mennyire fitt és fess vagyok, ezért törekednem kell mindenféleképpen az álomalak visszanyerésére!

6. Új ruhák és cipők, shoppingolás!

Bevallom ez a kedvenc feladatom volt! Igaz sokkot kaptam, amikor a jó pár éves munkahelyi ruhatáramat megnéztem :) Ütött-kopott, agyonhordott darabok! Szóval nem volt kérdés a teljes ruhatár csere! Mind stílusban, mind színben, kényelemben, már egy más szempontnak megfelelő ruházatra volt igényem és szükségem!

===========================

 A zsírfagyasztással kapcsolatosan további hasznos információkat olvashatsz ITT!

http://zsirbontas-zsirfagyasztas.hu/

 

===========================

Hogyha tetszett a cikk, látogasd meg a Facebook és Instagram oldalamat is, hogy szabadidődben jókat tudj olvasgatni, nézelődni és hasznosan informálódni!

süti beállítások módosítása