Itt az idei nyár legújabb és legegészségesebb kihívása!
2017. július 27. írta: FEMILLA

Itt az idei nyár legújabb és legegészségesebb kihívása!

Ezt most tényleg muszáj kipróbálnod! Őrületes!

pexels-photo-504430.jpeg

Az emberi elszántság, bátorság és erő nem csak akkor mutatkozik meg, amikor egy nagyon magas hídról bungee jumping ugrással a mélybe veted magad, vagy egy vadvízi, rafting evezésre mész el a barátaiddal! Bizony van olyan kihívás, melyhez végtelen nagy kitartás és akarat kell, mégpedig az idei nyár egyik legnagyobb őrülete, a BWT (Best Water Technology) által kezdeményezett vízivási kihívás! A megmérettetés lényege, hogy 30 napon keresztül, napi 2,5-3 liter BWT kancsóval szűrt, magnéziummal dúsított tiszta vizet kell elfogyasztanod! Igen, egyszerűnek hangzik, naivan én is azt hittem, hiszen mi sem természetesebb a vízivásnál! Így több bloggerrel együtt bátran és magabiztosan én is belevágtam a feladatba! Kíváncsi vagy milyen eredménnyel? A cikkben elolvashatod!

A vízivás mindenki számára olyan evidens, de akkor mégis, miért nem iszunk eleget?

Mivel a "csapból is ez folyik", ezért már mindenki nagyon jól tudja, hogy mennyire fontos az emberi szervezet számára a megfelelő mennyiségű víz fogyasztása és, hogy milyen súlyos következményekkel (fáradékonyság, szédülés, fejfájás, dekoncentráció, remegés, depresszió, kiszáradás, stb.) jár, hogyha nem iszunk elegendő tiszta vizet!

Kíváncsian megkérdeztem néhány barátomat, hogy Ők mennyi tiszta vizet isznak! Meglepődve tapasztaltam, hogy 1-2 kivételtől eltekintve, alig akad köztük olyan, aki rendszeresen és elegendő vizet fogyasztana, ráadásul számos buta kifogással meg is indokolták, hogy miért is nem isznak ők eleget! A vicces és buta kifogásokat egy előző cikkemben már részleteztem, melyet imádott az index és az olvasók is! De ettől még nem kezdtek el az emberek megfelelő mennyiségben tiszta vizet inni! Én sem!

Ekkor elgondolkodtam azon, hogy vajon mi kell ahhoz, hogy az emberek végre kellőképpen elegendő mennyiségű vizet igyanak, mi az, ami inspirálja, és ráveszi erre őket?

A legtöbb ember szereti a kihívásokat, az új, izgalmas kalandokat!

Mit érzel ha a versenyzésre, megmérettetésre, kihívásra gondolsz? Neked is elkezd szaporábban dobogni a szíved, izgatottá válsz, megemelkedik az adrenalin szinted, pláne, ha a megvalósításában még egy kis kockázat is rejlik? Észrevetted már, hogy ilyenkor a kitűzött cél elérése, megvalósítása érdekében képes vagy erőn feletti teljesítményre is? Eltántoríthatatlanná válsz a kihívásod sikerétől?

A BWT (Best Water Technology) csapata pont ezt a versenyszellemet lobbantja bennünk lángra, ami a kihívások, és az új kalandok iránt él bennünk, és ezt a motiváltságot kihasználva próbálja meg rávenni az embereket, a megfelelő mennyiségű és minőségű víz elfogyasztására, mégpedig egy 30 napos vízivási kihívás keretében! Mindezt megspékeli még egy csipetnyi magnéziummal is, csak, hogy kitartóbbak legyünk!

img_20170627_173954_222.jpg

Tudtam, hogy ez a kihívás kell nekem, mert ez az utolsó esélyem arra, hogy végre rávegyem magam, hogy normálisan és megfelelő mennyiségű tiszta vizet igyak!

Lássuk, hogyan ment! 

A BWT 30 napos vízivási kihívás!

Mi a feladat?

30 napon keresztül, 2,5-3 liter BWT kancsóval szűrt, magnéziummal dúsított vizet kell elfogyasztani!

Hogyan?

A kihíváshoz kaptam egy gyönyörű rózsaszín kancsót, mely literenként akár 40 gramm magnéziumot is adagol a vízhez. A magnéziummal dúsított szűrt víz nemcsak egészségesebbé és finomabbá teszi a csapvizet, hanem pozitív élettani hatásait is kifejti a szív- és érrendszerre, idegrendszerre, továbbá hozzájárul a szellemi teljesítmény növeléséhez, az immunrendszer erősítéséhez, valamint az izomzat energiával való ellátásához! 

A kancsó tetején van egy számláló, mely pontosan méri az elfogyasztott vízmennyiséget, így könnyen tudod ellenőrizni magad, és bizonyítani a kihívás eredményességét!

image-0-02-04-893bc6c20b90dc24ad30faf2ff0c8b7a17efb5b7b28118fb22f017c6c154ebc9-v.jpg

3, A 30 napos BWT vízivási kihívás szervezetemre gyakorolt hatásai

A következőkben hetekre lebontva bemutatom, hogy milyen hatással volt a szervezetemre a megfelelő mennyiségű tiszta víz bevitele!

Bár a kezdés nehézkes volt, mivel külföldön élek, és a futár nem talált soha itthon, melynek eredményeképpen visszavitte Magyarországra a kancsót a csomaggal! De nem hagytam annyiban, így hazamentem érte! Ezért én a többi bloggerhez képest, később tudtam elkezdeni a kihívást, lássuk milyen eredménnyel!

Nézzük akkor hétről-hétre mi történt! 

1. hét

A gondolataim folyamatosan az ivás körül jártak, mindenkinek erről beszéltem! Vízivásra emlékeztető applikációt töltöttem le a mobilomra, hogy még véletlenül se felejtsek el inni! Kulacsokkal vittem magammal mindenhová a szűrt, magnéziumos vizet, hogy rendszeresen igyak! A napi Feladatlistámon mindig az előkelő első helyen tündökölt, hogy "Igyál vizet óránként!"

A dizájnos, színes kancsó a konyhában ékeskedett, így különleges külsejének köszönhetően mindig megragadta a figyelmemet, ha arra jártam és ilyenkor mindig ittam is egy pohár vizet!

gruppe_01_mit_wasser_mit_990x1-990x423.jpg

Ekkor még javában csak egy feladatnak éreztem az ivást! És makulátlanul is teljesítettem a feladatot, bizonygatva, hogy milyen erős is vagyok, ha véghez kell vinnem ezt a megmérettetést! Szinte állandóan ittam, amikor felkeltem reggel éhgyomorra, még a kávé előtt és után is, ha éhes voltam, evés előtt, és után, ha melegem volt, ha a telefonom pittyegve emlékeztetett rá, még levegővétel helyett is! :) Ezért elég sokat jártam a mosdóba! Egy kicsit úgy éreztem magam, mint a száraz, cserepes virág, amit ha meglocsolnak, azonnal átszaladt rajta a víz. Bíztam benne, hogy majd idővel velem is úgy lesz, mint a száraz virággal, ami egyre több vizet szív be magába és tartja meg, és egyre nedvesebb lesz a földje! 

Mivel a víz szabályosan átmosta a szervezetemet, így a méreganyagok könnyebben távoztak, valószínűleg ezért is lett néhány pattanásom, ami gyorsan el is múlt!

2. hét

Nem éreztem már tehernek a vízivást, és kezdtem megszokni azt, hogy rendszeresen iszok vizet és valahogy a mosdóba sem rohangáltam már annyit! Mintha a testem sejtjei elkezdték volna meg- és benntartani a vizet! Ezért érezhetően energikusabb is lettem, illetve a mindenkori száraz bőröm tapintása kevésbé érdessé, hidratáltabbá vált! A hosszú, szőkített hajam pedig élettel telibbnek, lágyabbnak éreztem! 

Szuper jó volt a közérzetem! A kancsót elneveztem BWT varázskancsónak! Mely, mindig elvarázsol egy pohár vízre! A kezemben pedig mindig ott hordoztam a kulacsomat! Elkezdtem ízesíteni gyümölcsökkel a vizemet, mely még változatosabbá és üdítőbbé tette! Jól szórakoztam, és közben jött is a napi vízbeviteli eredmény!

drink-fruit-1554647_1920.jpg

Imádtam, hogy a gyermekeim elkezdték kérni a vizet a "józsasin" varázskancsóból! Látták, hogy én is állandóan abból iszok, és nekik is kellett! Így a játszótérre a kulacsba ők is magnéziumos szűrt vizet kaptak! Ízlett nekik, nem panaszkodtak! Azóta is szívesen fogyasztják!

3. hét

Nagyon dolgos, fárasztó és rendszertelen napjaim voltak a hét elején, így napközben nem sikerült hozni a megszokott vízivási mennyiséget! Ezért próbáltam nagyobb mennyiségekben délután pótolni, ami miatt viszont este állandóan felkeltem, mert a mosdóba kellett mennem! Mire pont elaludtam volna, akkor meg azért keltem fel hajnalban, mert iszonyatosan szomjas voltam! Sajnos megborult az addig jól működő rendszerem, amiben egész nap, gyakran, kisebb mennyiségeket (2 dl) ittam. Az addigi rendszeres időközönkénti vízfogyasztásomat egy összevisszaság váltotta fel! De szerencsére gyorsan észbe kaptam, melyhez nagyban hozzájárult a kancsó tetején lévő víz fogyasztásának mennyiségi számlálója! És a hét második felére már kezdett helyreállni a rend! Bár, az arra a hétre szánt vízbevitel alsó küszöbét súroltam csak, ez mindennél jobban motivált a következő hétre!

4. hét

Újult lendülettel kezdtem az utolsó hetet! Figyeltem megint, hogy mikor és mennyit iszok! Már két kulaccsal indultam útnak, ha tudtam, hogy aznap sok dolgom van, és nem tudok hazamenni a varázskancsóból vizet inni, vagy utántölteni a kulacsomat! Rájöttem, hogy a különböző gyümölccsel, zöldséggel, mentával megtöltött színes kulcsok is segítenek a megfelelő mennyiségű tiszta víz fogyasztásában, és plusz vitaminokat is be tudok így vinni a szervezetembe! Természetesen mindenki megkérdezte, hogy mi van a kulacsomban, mert annyira jól néz ki! És, hogy mi is ez a kihívás, és hogyan haladok, milyen hatásokat érzek magamon!

bwt.jpg

Végtelenül energikusnak éreztem magamat, volt olyan nap, amikor kávét sem ittam! Egy erősebb sportteljesítményt követően (kézilabda meccs), elmaradt az addig szokásos, esténként jelentkező lábizom görcsöm! Mivel minden étkezés előtt és után is egy nagy pohár vizet ittam, ezért nem bírtam annyit enni, illetve könnyebben tudtam emészteni! Csökkent a súlyom!

A megszokott gyakori fejfájásom már egy ideje nem jelentkezett, így nem volt szükségem a fájdalomcsillapító gyógyszerre!

A BWT 30 napos vízivási kihívásom eredménye!

A kancsó tetején lévő számlálót le lehet nullázni, de nem tettem! Ezért tökéletesen tudtam követni végig, hogy milyen mennyiséget fogyasztottam hétről-hétre! 

A végeredmény: 30 nap alatt 93 liter magnéziummal dúsított szűrt vizet ittam meg!

Igen tudom, a 2 kisgyermekem is segített egy picit, de akkor is büszke vagyok rá, hogy igenis, megcsináltam!

img_20170725_123605_665.jpg

Valójában az igazi nyertese ennek a BWT vízivási kihívásnak viszont a szervezetem volt! Rengeteg jótékony hatását éreztem annak, hogy a szervezetem napról-napra, hétről-hétre megkapta a szükséges tiszta víz bevitelt!

Konklúzió

A rendszeres bevitelű, megfelelő mennyiségű és minőségű tiszta víz szervezetre gyakorolt jótékony hatásai:

  • energizál
  • méregtelenít
  • segíti az emésztőrendszer működését
  • belülről hidratálja a bőrt és a hajat, melyre egy kencefice sem képes
  • jótékony a szív- és érrendszerre, idegrendszerre,
  • hozzájárul a szellemi teljesítmény növeléséhez,
  • erősíti az immunrendszert
  • fogyaszt

És még biztosan sok más pozitív hatása is van, de most nagyon szomjas lettem! Muszáj mennem, innom! Mert nekem a rendszeres és megfelelő mennyiségű tiszta víz ivása, többé már nem feladat! Hanem egy életvitel! Nincs szükségem az emlékeztető appra, hogy ne felejtsek el inni!

UI: képzeljétek, most már 96 liternél járunk és kijelezte a kancsó a szűrőbetét cseréjét. A következő linken gyorsan meg is rendelem a következőt! Ti is itt tudtok szétnézni, ha felkeltettem az érdeklődéseteket!

http://www.bwt-shop.hu/

süti beállítások módosítása